جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان گفت: احتمال تغییر دوباره رنگ‌بندی کرونا در روزهای آینده با توجه به اوج‌گیری شیوه کروناویروس در این استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حسن سعدالدین، در جلسه کمیته بازرسی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: سال ۹۹ سال پرمشقتی از حیث شیوع کرونا برای اقشار مردم به‌ویژه کارکنان دولت بود و کارمندان باید برنامه‌ریزی می‌کردند که هم به ارباب‌رجوع رسیدگی می‌کردند و هم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از شیوع کرونا در ادارات جلوگیری می‌شد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا ویروس باید الگوی دیگر اقشار جامعه باشند و آحاد جامعه اگر ببینند که ادارات در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به وظایف خود عمل می‌کنند، تأثیر می‌پذیرند و برای مقابله با کرونا ویروس تلاش خواهند کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: ۳۵ هزار کارمند دولت در استان سمنان فعالیت دارند که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات می‌تواند برای مقابله با کرونا ویروس در جامعه بسیار تأثیرگذار است.

سعدالدین اضافه کرد: کارهای خوبی در سال گذشته برای مقابله با کروناویروس در استان سمنان شد که با توجه به محتمل بودن اوج‌گیری مجدد کرونا در استان، باید تلاش شبانه‌روزی اقشار مردم برای مقابله با کرونا در سال جاری هم ادامه یابد.

وی ادامه داد: تغییر دوباره رنگ‌بندی کرونا در روزهای آینده با توجه به اوج‌گیری شیوه کرونا ویروس در استان سمنان وجود دارد و باید به‌طور جدی دستورالعمل‌های بهداشتی در این دیار برای مقابله با این ویروس منحوس کرونا ادامه یابد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری سمنان تصریح کرد: دورکاری کارکنان دولت با توجه به وضع نارنجی در تعدادی از شهرستان‌های استان باید در گام اجرایی قرار گیرد و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای قانون هستند.

روند شیوع کرونا در استان سمنان افزایشی است

دبیر ستاد مدیریت مقابله با کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: روند شیوع کروناویروس در استان سمنان افزایشی است و باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با اوج‌گیری مجدد کرونا ویروس اقدام کرد.

فرشید فریور گفت: با وجود افزایش شیوع کروناویروس اما تاکنون ۲۵ درصد تخت‌های بیمارستانی استان سمنان هم تکمیل نشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان دولت همانند سال گذشته برای مقابله با کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha