پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد نصیرالملک شیراز

امام جمعه الیگودرز گفت: در شرایط کرونایی همگان تابع قوانین و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و برنامه های مساجد بیشتر در فضای مجازی دنبال می شود .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز، امروز در گردهمایی ائمه جماعات مساجد در دفتر امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه مساجد از اصلی ترین و ابتدایی ترین پایگاه های دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی به شمار می روند، گفت: مساجد کانون تربیت انسان های مومن و انقلابی هستند و برای تحقق این مهم باید برنامه ریزی های مدون و خلاقانه داشته باشند . 

وی با اشاره به اینکه مساجد نقش مهمی در گسترش و تعمیق مفاهیم دینی و انقلابی در جامعه دارند، خاطر نشان کرد: تمدن نوین اسلامی در مساجد محقق می شود و باید برای گسترش معارف تمدن نوین اسلامی اقدامات چشمگیری در مساجد برای آحاد مردم صورت گیرد . 

امام جمعه الیگودرز بر نقش مساجد در گسترش و تررویج روحیه انقلابی در جامعه تاکید کرد و گفت: مساجد باید برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال برنامه ها و فعالیت های بامحتوا و کارساز ارائه دهند . 

حجت الاسلام سرلک با اشاره به اینکه مساجد نقش بسزایی در رشد و تعالی جامعه بویژه نسل نوجوان و جوان جامعه دارند، افزود: در این راستا ائمه جماعات و فعالان دینی فرهنگی در محلات باید برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد همت جهادی داشته باشند . 

وی در پایان با اشاره به اینکه در روزهای شیوع ویروس کرونا نیز مساجد باید برنامه ها و فعالیت های دینی انقلابی خود را در فضای مجازی به مرم ارائه دهند، یادآور شد: در شرایط کرونایی همگان تابع قوانین و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و برنامه های مساجد بیشتر در فضای مجازی دنبال می شود . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha