جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در بحث عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه نقش بسیار حساس و تاثیرگذاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان امروز با ماموستا عبدالسلام محمدی، امام جمعه شهرستان دهگلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام جعفرنژاد در این دیدار اظهار کرد: بهترین و کاملترین نسخه برای انقلابی بودن و ماندن بخش های مختلف جامعه، عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: در طول ۴ دهه اخیر شاهد رشد و توسعه و گسترش انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان بوده ایم و  پیشرفت های کشور مرهون روحیه جهادی و انقلابی جوانان این سرزمین است.

وی افزود: یکی از ویژگی های مهم و بارز انقلاب اسلامی این است که خود الگوی بسیاری از انقلاب ها در منطقه و جهان بوده و هست و این را باید یک افتخار برای این انقلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام جعفرنژاد اظهار کرد: با وجود اینکه در مسیر این انقلاب همواره با مشکلات بسیاری روبرو بوده ایم، ولی هرگز اعتلای این نظام با وجود دشمنی های معاندان خارجی و داخلی متوقف نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: در بحث عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حوزه های علمیه نقش بسیار حساس و تاثیرگذاری دارند و می توانند با توجه به فلسفه وجود که دارند، این مهم عملیاتی شود.

حجت الاسلام جعفرنژاد با اشاره به اینکه روز به روز شاهد افول قدرت دشمنان انقلاب و ملت هستیم، گفت: امروز دشمن به این واقعیت رسیده است که در مقابل اراده پولادین انقلاب اسلامی دچار ضعف و سستی شده است، لذا برای فرار از این موقعیت دست به هر اقدامی می زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha