پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/دیدار رئیس و معاونین دانشگاه قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: شاید موجی به راه افتاده باشد مبنی بر پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه های قم، اما پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه قم با سخت گیری و بر اساس ضوابط دقیقی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز  رئیس دانشگاه قم در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، اظهارکرد: امسال دانشگاه از نظر رتبه و ارتقای علمی از رتبه ۵۰ در سطح کشور به رتبه ۲۴ رسید و این رتبه بندی در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی می باشد که این موفقیت با همکاری و تلاش همه دست اندرکاران دانشگاه قم رقم خورده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم ادامه داد: دانشگاه طی سالهای اخیر در عرصه پژوهش و فعالیت های تحقیقی، پژوهشی و نوآورانه همچنین شرکت های دانش بنیان قدم های خوبی برداشته است و این موفقیت مرهون زحمات همه عزیزان بویژه در این دو حوزه است.

نویسنده کتاب «توسعه پایدار در پرتو تعالیم اسلامی» بیان کرد: در ایام کرونا و در اولین روزهای اوج گیری این ویروس منحوس دانشگاه اقدام به راه اندازی شورای آموزش مجازی کرده که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سه محور تعامل، آموزش و کنترل با نظارت اساتید فعالیت آموزشی خود را ادامه داد و نگذاشتیم میان تحصیل و تدریس با دانشجویان وقفه ای حاصل شود و بحمدلله ارتباط مستمر میان دانشگاه و دانشجویان وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با بیان اینکه دانشگاه قم از درون با آرامش خوبی فعالیت های خود را ادامه می دهد، افزود: دانشگاه قم این استحقاق و ظرفیت را دارد که در اختیار حوزه علمیه باشد چرا که ما به دنبال برداشتن باری از روی دوش نظام و انقلاب هستیم و منّویات بزرگان چراغ هدایت ما است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha