پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه شهرستان بویین زهرا

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: فساد ستیزی، تلاش در راستای رفع مشکلات و حرکت در مسیر پیشرفت کشور باید از جمله شاخصه های اصلی دولت جوان و حزب اللهی  باشد که قطعا رضایت حد اکثری مردم عزیز را نیز به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امام جمعه شهرستان بویین زهرا، صبح امروز در دیدار با جمعی از دست اندرکاران فضای مجازی گفت: متاسفانه عیدی امسال مردم عزیز ایران از دولت تدبیر و امید، ایستادن در صف های طولانی و خسته کننده گوشت و مرغ بود که به دور از جایگاه و انتظارات این مردم شریف و نجیب بود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا، گفت: فساد ستیزی، تلاش در راستای رفع مشکلات و حرکت در مسیر پیشرفت کشور باید از جمله شاخصه های اصلی دولت جوان و حزب اللهی باشد که قطعا رضایت حداکثری مردم عزیز را نیز به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: اپوزیسیون غرب‌گرا و بازیچه رسانه های غربی نه دیروز متن برجام رانخوانده برایش پایکوبی کردند و نه امروز به سند راهبردی ایران و چین نگاهی انداختند، بلکه قطب نمای نگاه آنها به رضایت اروپا و امریکا است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با وجود دولت مستکبر و فضای نامساعد بین المللی، بر سر راه خود همچنان در رتبه های اول منطقه در عرصه های سیاسی، اجتماعی و دفاعی قرار دارد.

وی اظهار کرد: ائمه جمعه و جماعات و نیروهای خدوم انقلاب در جبهه فرهنگی از مخاطبان اصلی فرمان مقام معظم رهبری به شمار میروند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا، اضافه کرد: سند همکاری ۲۵ ساله تهران و پکن بر خلاف شایعات موجود، یک نقشه راهبردی است که زمینه های مشارکت و منافع ارزشمند دوجانبه را به دنبال خواهند داشت.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: همکاری بین ایران مقتدر و چین ابرقدرت اقتصادی جهان، تهدیدی جدی علیه تمدن پوشالی آمریکای در حال افول بشمار می‌رود.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: با توافق و تبادل بین ایران و چین، زمینه برای استفاده از ظرفیت ها و تعاملات با کشور های قدرتمند جهان در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و دفاعی فراهم خواهد گردید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha