جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهار تا بهار

حوزه/ معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان مسابقه‌ی از بهار تا بهار برای طلاب، همسران و فرزندان آنان، برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان، مسابقه‌ی از بهار تا بهار انقلاب مهدوی را با موضوع «مهدویت و معنویت» در سه بخش طلاب، همسران و فرزندان طلاب، برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در محورهایی با عنوان: «سر عالمان در حدیث دیگران» با ارسال خاطره‌ای اخلاقی و زیبا از برخورد مؤثر یکی از علما یا اساتید در دوران طلبگی یا قبل از آن، «بر سر سفره‌های نورانی» با معرفی و آموزش تهیه غذای ایرانی، ویژه همسران طلاب، «نمایشی از راست‌ترین داستان‌ها» از کتاب داستان راستان در قالب تئاتر، نمایش رادیویی، فیلم کوتاه و تصویرنگاری، ویژه فرزندان بالای ۱۰ سال و «نقاشی دستان پدر» با موضوع: آنچه که دوست دارد پدر برایش دعا کند، ویژه فرزندان زیر ۱۰ سال، در این مسابقه شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ ماه مبارک رمضان بوده و علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در مسابقه و ارائه آثار به همراه مشخصات، از طریق پیام رسان ایتا، به آیدی https://eitaa.com/s_moosavi۶۹ ویژه برادران و آیدی https://eitaa.com/Mis_bahramy مخصوص خواهران اقدام کنند.

گفتنی است، به نفرات برتر هر رشته جوایز ارزنده‌ای شامل ۱۱۰ جایزه نقدی و ۳۱۳ بسته‌ی فرهنگی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

همچنین، مسابقه فرهنگی از بهار تا بهار انقلاب مهدوی با موضوع «مهدویت و انقلاب اسلامی» ویژه طلاب برادر و خواهر برگزار می‌شود که پاورپوینت، پویانمایی، سخنرانی کوتاه، پوستر، پادکست صوتی، ساخت کلیپ و اینفوگرافی از قالب‌های این مسابقه عنوان‌شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند در محورهای «حسن مطلع» شامل: پیام و سخنرانی مقام معظم رهبری، «انتخاب اصلح» با رویکرد شاخصه‌های انتخاب اصلح از منظر امامین انقلاب و «دولت جوان حزب‌اللهی» با نگاه به مفهوم، شاخص‌ها و ضرورت‌های تشکیل دولت حزب‌اللهی از منظر رهبر معظم انقلاب، در این مسابقه شرکت کنند.

لازم به ذکر است، مهلت ارسال آثار تا نیمه ماه مبارک رمضان می‌باشد و علاقه مندان می توانند برای شرکت در مسابقه و ارائه آثار به همراه مشخصات، در ایتا، برادران از طریق نام کاربری https://eitaa.com/mohammadshenavaei و خواهران به نشانی https://eitaa.com/Karimehahlebait۳۱۳ اقدام کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha