جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علماء در دیدار فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتدار نظام در سایه وحدت و به برکت حضور یکپارچه مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علماء، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز در دیدار فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، بر حفظ وحدت به عنوان اصلی ترین عنصر موفقیت تأکید کرد.

وی افزود: همه ما سرباز اسلام و دین هستیم و اگر به درستی به تکلیفمان عمل کنیم هیچ قدرتی جرأت نگاه چپ به نظام ما را نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با مهم دانستن خدمت به مردم و ضرورت رفع تنگناهای زندگی آحاد جامعه، تأکید کرد: امام راحل(ره) می‌فرمایند؛ «هیچ عبادتی مانند خدمت به مردم نیست»؛ زیرا این مردم هستند که صاحبان اصلی انقلاب و نظام بوده و حضور مردم است که اقتدار نظام را بیمه می کند.

آیت الله علماء در پایان، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی تیشه به ریشه جامعه می‌زند، تصریح کرد: دنیا می داند که اگر وحدت و همدلی مردم نبود، استکبار و در رأس آن آمریکا به نظام و انقلاب ضربه می زد.

سربازان سرمایه های ارزشمندی در پادگان ها هستند

همچنین آیت الله علماء، در دیدار با فرمانده هوانیروز کرمانشاه، بر اهمیت خدمات پرسنل هوانیروز در نقاط صعب العبور تأکید شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تجلیل از تلاش های هوانیروز در خدمت رسانی به محرومان در نقاط صعب العبور تأکید کرد: این خدمت ها برای مردم ارزشمند است و همواره مردم خوب استان و استان های هم جوار قد دان این تلاش های صادقانه هستند.

وی تصریح کرد: سربازان داخل پادگان‌ها سرمایه‌های انسانی خوبی هستند؛ لذا بایسته است فرماندهان، برای حضور چندین ماهه آنان، برنامه های آموزشی ترتیب دهند که به گونه ای کمک به اشتغال آنان در آینده باشد.

لازم به ذکر است، پیش از سخنان آیت الله علماء، سردار جاویدان، فرمانده نیروی انتظامی و امیر آرانفر، ارشد نظامی آجا در غرب کشور، ضمن تجدید بیعت با آرمان انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا اعلام کردند.

مسئولان موجب وحدت ملّی شوند / مشکلات اقتصادی تیشه به ریشه جامعه می‌زند

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha