جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۴۰۰ مبلغ ایام ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های ماه مبارک رمضان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه هیچ مسجدی در ماه مبارک تعطیل نخواهد بود، اظهارداشت: برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط و وضعیت شهرها و روستاها با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پروتکل‌های بهداشتی همچنان باید دقیق اجرا شود، افزود: نهادی که تعاملات فرهنگی مساجد را تدوین می کند، سازمان تبلیغات اسلامی بوده و در این راستا برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به اینکه فضا سازی شهری ویژه استقبال از ماه مبارک رمضان در دستورکار قرار گرفته، خاطر نشان کرد: در این راستا رایزنی‌های لازم با سازمان های فرهنگی-اجتماعی شهرداری‌ها اندیشیده شده است.

حجت الاسلام قدرتی، با اشاره به اینکه اصناف باید جهادی و انقلابی در زمینه شئونات ماه مبارک رمضان همکاری داشته باشند گفت: در فضاهای عمومی باید شئونات ماه مبارک رمضان رعایت شود.

وی غبار روبی مساجد، برپایی نمایشگاه‌های کتاب در محوطه مساجد، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری جشنواره‌های دینی، فرهنگی و ورزشی و همچنین اجرای برنامه ویژه زوج‌های جوان را از برنامه های مهم ماه مبارک رمضان در استان برشمرد و گفت: برای اجرا و برگزاری این مراسمات برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۴۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان لرستان خبر داد و گفت: مدل تبلیغی امسال ممکن است متفاوت تر از سال های گذشته باشد و و لذا باید حجره های مدارس علمیه در اختیار طلاب و مبلغان قرار گیرد.

حجت الاسلام قدرتی در پایان با اشاره به اینکه مراسم لیالی قدر نیز در فضای آزاد برگزار می شود گفت: مراسم لیالی قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه مدارس با هماهنگی های آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha