جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یاسوج

حوزه/ نشست طلاب و فضلای نخبه استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع «نگاه فرصت محور به فضای مجازی با تأکید بر چگونگی ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو در راستای گزینش دولت جوان حزب اللهی» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، نشست طلاب و فضلای نخبه استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع «نگاه فرصت محور به فضای مجازی با تأکید بر چگونگی ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو در راستای گزینش دولت جوان حزب اللهی» برگزار شد.

سیدحسین جعفری نسب، از طلاب فعال فضای مجازی، در این نشست اظهار داشت: از آنجا که انقلاب اسلامی بیشتر جنبه فرهنگی، ارزشی و هنجاری دارد، در صورت جدی تلقی نشدن موضوع انواع روش های جنگ نرم و تهدیدهای فضای مجازی از سوی دشمنان، می‌تواند به عنوان تهدیدی بسیار جدی آینده انقلاب را به چالش بکشاند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون، روزگار سلطه پلتفرم هاست و در جریان انتخابات لازم است تا نگاه فرصت محور به آن داشت، افزود: رسانه و پلتفرم‌های فضای مجازی و خصوصاً شبکه‌های اجتماعی، نقش اصلی در شکل‌دهی ادراک ما دارند؛ بر این اساس در معادلات قدرت بسیار با اهمیت اند.

این فعال مجازی ادامه داد: در این فضای چالشی باید برای تبدیل تهدید به فرصت یا برای کاهش تهدیدها در مقابل فرصت ها، فعالانه وارد صحنه تولید و انتقال اطلاعات شد. به نظر می رسد از جمله راهکارهای درست برای موفقیت در نبرد فضای مجازی، این است که به یک مدل تولید محتوای ساختارمند و حرفه‌ای و تولید محتوای هوشمند (که با ساختاربندی غنی و معنادار، قابلیت اشتراک‌گذاری و استفادۀ مجدد را برای مخاطبان فراهم می‌کند) روی آوریم.

جعفری نسب گفت: برای ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو در راستای گزینش دولت جوان حزب اللهی، لازم است تا نیروهای سازمان دهنده و مدافعان انقلاب با آگاهی بخشی هر چه تمام تر، مردم را بر اساس شاخص ها و معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح که امامین انقلاب فرموده اند سازماندهی و جهت دهی نمایند.

همچنین تبیین قوی بودن ایدئولوژی اسلام و ایده ولایت فقیه درمیان مردم برای افزایش میزان مشارکت و حضور گسترده تری در عرصه انتخابات از پیشنهادهای این طلبه بود.

وی در ادامه افزود: با بسیج آگاهانه مردم در صحنه است که دولت انقلابی و حزب الهی انتخاب خواهد شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha