جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استیکرهای جدید جهت قبله برای بیماران مسلمان در بیمارستان مینه‌سوتا

حوزه/ استیکرهای جدید تعیین قبله در مرکز بهداشت شهرستان هنپین، در راستای خوش آمدگویی از بیماران مسلمان، در اتاق‌های اورژانس نصب شدند تا بیماران مسلمان با آرامش بیشتری، جهت قبله را تشخیص دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از startribune، استیکرهای جدید تعیین قبله در مرکز بهداشت شهرستان هنپین، در ایالت مینه‌سوتای آمریکا، درحقیقت خوش آمدگویی و استقبال از  بیماران مسلمان محسوب می‌شوند.

مسئولین و مقامات بیمارستان و شخصیت‌های مذهبی گفتند که این برچسب‌های جدید در راستای مراقبت از مسلمانان برای بهبود سلامتی آنان است.

مسلمانانی که از بخش مراقبت‌های درمانی این بیمارستان استفاده می‌کنند می‌گویند که دیگر برای تعیین جهت قبله برای نماز مشکلی نخواهند داشت.

بیمارستان و رهبران مسلمان روز سه شنبه برچسب هایی را در ۶۰ اتاق اطراف بخش اورژانس نصب کردند که نشان دهنده قبله است، و بهداشت و درمان هنپین متعهد شده که برچسب‌های قبله را در سرتاسر بیمارستان قرار دهند، که نشانه‌ای از حمایت کارمندان بیمارستان از تعداد رو به رشد بیماران مسلمان در این منطقه است.

لازم به ذکر است، ایالت مینه سوتا حداقل ۱۵۰،۰۰۰ مسلمان را در خود جای داده است. بخش اورژانس بهداشت و درمان این شهرستان نیز به طور متوسط به ​​بیش از ۲۱۰ بیمار در روز خدمات می‌دهد و بسیاری از آنها مسلمان هستند.

شریف عبدیرهمن از مسجد دارالحجره ، که حدود ۲۵۰ برچسب قبله به بیمارستان اهدا کرد ، گفت: این یک لحظه تاریخی برای بهداشت شهر هنپین و جامعه مسلمانان ما در مینه سوتا است. وقتی بیماران برای درمان به بخش اورژانس بیمارستان می‌آیند، ممکن است دچار پریشانی عاطفی شوند بنابراین ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که محیط از استقبال و فراگیری برخوردار است.

پزشکان بهداشت و درمان هنپین اولین کسانی بودند که نماز را برای بهبود سریع بیماران مسلمان مهم دانستند و متوجه استرس اضافی شدند که هنگام یافتن قبله بر آنان متوجه می‌شد. در ادامه پزشکان به کمیته تنوع مدیریت اضطراری پیشنهاد کردند که باید شاخص‌های قبله را در اتاق‌های بیمارستان قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha