پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 952378
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
نماز جمعه-سمنان

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان گفت: نماز جمعه این هفته در هیچ یک از شهرهای هشت شهرستان استان، به دلیل قرمزشدن وضعیت رنگ‌بندی کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و مقابله با شیوع ویروس کرونا، برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محسن فاطمی نیا، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان اظهار داشت: نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته شهر سمنان مورخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  برگزار نخواهند شد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان تصریح کرد: این اقدام در راستای صیانت و حفاظت از جان و سلامتی مردم انجام شده است و با توجه اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا هستیم و برگزاری هرگونه اجتماع و تجمع ممنوع است، نماز جمعه این هفته در هیچ‌یک از شهرهای استان سمنان در وضعیت زرد، نارنجی و قرمز کرونایی برگزار نخواهد شد.

وی افزود: برگزاری هرگونه تجمع در استان سمنان به ویژه برپایی آیین نماز عبادی - سیاسی جمعه منوط به دستور ستاد مبارزه با کرونا در این استان است و تا زمانی که مجوزهای لازم اخذ نشده باشد، به منظور حفظ سلامت مردم، هیچ گونه اجتماع و تجمعی برگزار نمی شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان، ضمن قدردانی از همراهی و صبوری مردم و زحمات حافظان سلامت و امنیت و تاکید بر اولویت سلامت مردم ابراز داشت: با فروکش کردن شیوع کرونا و تصمیم بر برگزاری اجتماعات، در آینده نماز جمعه نیز باشکوه‌تر برپا خواهد شد.

خطبه‌های نمازجمعه بصورت مجازی و از شبکه استانی سمنان پخش میشود.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، شهرستانهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت رنگ بندی قرمز و شهرستانهای سرخه، مهدیشهر و میامی در وضعیت نارنجی و شهرستان آرادان در وضعیت زرد قرار دارند و محدودیت های کرونایی نیز بر اساس رنگ بندی جدید اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha