جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مولانا کلب جواد نقوی

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی گفت: اهانت به پیامبر اکرم (ص) فقط تلاشی برای ایجاد ناآرامی در هند است. به همین خاطر کسانی که هیچ اطلاعی از بنیاد های اولیه اسلام ندارند نیز به اسلام توهین می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی دبیرکل مجلس علمای هند و امام جمعه ضمن محکوم کردن اقدامات ماهانت آناند فرد هتاک به پیامبر اکرم (ص) گفت: افرادی مانند ماهانت آناند در تلاش هستند که فضای کشور خراب شود. دولت باید با چنین افرادی برخورد سختگیرانه کند.

وی گفت: در حال حاضر روندی در هند جریان دارد که همه می خواهند با صدمه زدن به احساسات مسلمانان به شهرت ارزان دست یابند. چنین اظهاراتی گاهی برای گرفتن موقعیت از دولت و گاهی برای گرفتن امنیت انجام می شود.

وی اظهار داشت: اهانت به پیامبر اکرم (ص) فقط تلاشی برای ایجاد ناآرامی در کشور است. به همین خاطر امروزه کسانی که هیچ اطلاعی از بنیاد های اولیه اسلام ندارند نیز توهین به اسلام می کنند.

وی در پایان با اشاره به اقدامات غلط دولت گفت: اگر مسلمانی سخنان اعتراض آمیز علیه شخصی بیان کند، دستگیر و حبس می شود، اما وقتی شخصی علیه مسلمانان اظهارات اعتراض آمیز بیان می کند، دولت به جای دستگیری از وی محافظت می کند. دولت چنین افرادی را باید به سختی مجازات کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha