سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
بسته

حوزه / با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان و به مناسبت سالگرد ولادت محمد هلال بن علی (ع) مراسم توزیع ۶۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح شهید سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان شهرستان آران و بیدگل برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم توزیع ۶۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح شهید سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، سید جواد تکیه، مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در کاشان، با اشاره به اقداماتی که از سوی حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) برای مقابله با کرونا انجام شده، اظهارداشت: یکی از اقداماتی که از ابتدای سال جاری انجام شده و همچنان ادامه دارد، توزیع بسته معیشتی تبرکی حرم مطهر درقالب طرح شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه بسته های کمک معیشتی در مرحله سوم شهید سلیمانی در آستانه سالگرد ولادت محمد هلال بن علی(ع) توزیع می شوند، افزود: این آستان مقدس از ابتدای سال گذشته تاکنون دو هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی  که هر کدام به ارزش ۴ میلیون ریال و جمعا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد را با همکاری خیرین حرم مطهر تهیه و توزیع کرده است.

تکیه، به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: اجرای حفظ خوانی قرآن در ده شب اول ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی درآستان هلال بن علی(ع) برگزار خواهد شد.

شایان ذکراست در پایان این مراسم با حضور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، فرماندار، دادستان، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل بهره‌برداری از سایت آستان مقدس محمد هلال بن علی(ع) به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و اردو و تکمیل پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در این آستان مقدس آغاز شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha