سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
انتخابات

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: انتخابات مظهر اراده مردم و اقتدار نظام اسلامیست لذا هر چه حضور باشکوهتر باشد نقش مردم درافزایش اقتدار نظام اسلامی بیشتر خواهد بود.

محمد رضایی معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به انتخابات خردادماه، اظهار داشت: انتخابات مظهر اراده مردم و اقتدار نظام اسلامی است، لذا هر چه حضور باشکوهتر باشد نقش مردم درافزایش اقتدار نظام اسلامی بیشتر خواهد بود.

وی افزود: هر رأی مردم موشکی است که بر سر بدخواهان و دشمنان این ملت فرود خواهد آمد، به همین دلیل وظیفه داریم برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی تمام تلاش خود را انجام دهیم و در این زمینه معتقدیم جریان های مختلف سیاسی بایستی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به تمام احاد ملت است و صیانت از آن نیز بایستی توسط تمام آحاد ملت صورت پذیرد، گفت: مولفه های انتخاب اصلح را بایستی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب، به خوبی درک و سپس در جامعه تبیین کرد، زیرا هرچه انتخاب بهتر و صالح تر باشد کارآمدی دولت ها یا شوراها بیشتر خواهد بود.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: روحیه مدیریت جهادی، دوری از تجمل و اشرافی گری، سابقه روشن در گذشته در مبارزه با فساد وکارآمدی در عمل، داشتن برنامه روشن برای حل مشکلات اساسی کشور بخصوص در حوزه های اقتصادی، نحوه و چگونگی تعامل با همسایگان و جهان با حفظ اقتدار ملی، سابقه ضد استکباری و روحیه ولایت مداری در عمل از جمله این شاخص هاست.

رضایی ادامه داد: در دهه پنجم از انقلاب اسلامی نباید در تعارفات معمول گیر بیفتیم؛ انتخابات شوراها جای طایفه گرایی و محله گرایی نیست، لذا مولفه های انتخاب اصلح در شوراها را تبیین کنیم تا زمینه خدمت صادقانه، جهادگونه و شفاف به مردم فراهم آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha