پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
جعفر ریحانی

حوزه/ مدیر پذیرش و امور مدارس پیش حوزوی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان گفت: ثبت‌نام و پذیرش حوزه علمیه خراسان ویژه برادران و خواهران، تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام جعفر ریحانی در همایش معرفی این حوزه برای جمعی از مدیران مدارس علمیه که با عنوان مسیر طلبگی در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تأکید بر جذب نخبگانی و بهترین‌ها، گفت: مدارس می توانند برای تکمیل مقطع موردنظر خود نسبت به جذب افراد مستعد و علاقه مند با همکاری سایر مدارس به پذیرش ادامه دهند.

مدیر پذیرش و امور مدارس پیش حوزوی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه بعد از آزمون، اولویت‌بندی‌ها دو برابر ظرفیت هر مدرسه با بالاترین امتیاز خواهد بود، افزود: مرحله‌ی بعدی پس از آزمون کتبی، مصاحبه می‌باشد که هر متقاضی می‌تواند با کسب امتیاز لازم از آن، وارد دوره‌ی تثبیتی شود.

وی تأکید کرد: پس از مراحل آزمون، متقاضی وارد دوره‌ی تثبیتی می‌شود که در آن مرحله، توانمندی، علاقه و انگیزه، شناخت و سلامت فرد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و بعد از تائید مدیر، مهر ورود طلبگی برای وی صادر می‌شود.

حجت‌الاسلام ریحانی در پایان یادآور شد: با توجه به شرایط به وجود آمده ویروس کرونا، احتمال برگزاری آزمون به‌صورت مجازی وجود دارد، لذا ثبت نام کنندگان نسبت به درج دقیق مشخصات کامل و تلفن‌ها، توجه داشته باشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha