جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/عضو هئیت علمی دانشگاه فرهنگیان گفت: اساس بیانیه گام دوم انقلاب، امیدآفرینی و جهادی کار کردن است و جوان مؤمن و انقلابی تا پای نفس پای ولایت و آرمان های انقلاب خواهد بود در حالی که دشمن تمام تلاش خود را برای ناامیدی جوانان مؤمن و انقلابی می نماید.

خانم زینب طیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان،  از حضور جوانان فعال هرمزگانی در نشست «هفته نامه محور» در اولین نشست بین المللی کمیته بانوان گام دوم انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: این نشست با موضوع هفته نامه اجتماعی فرهنگی محور، جوان گرایی، تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب اسلامی در نورزو ۱۴۰۰برگزار شد و  جوانان پرشور و باایمان استان شهیدپرور هرمزگان نیز در این نشست بین المللی حضور داشتند.

عضو هئیت علمی دانشگاه فرهنگیان افزود: نشست جوان‌گرایی و گام دوم انقلاب اسلامی به صورت بین المللی و با حضور برخی از فعالان فرهنگی کشور کانادا، پاکستان و آلبانی ،خانم ها دکتر افشین زیدی، زهرا بتول، رایمندا فزا و کنول زهرا و جوانان فعال هفته نامه محور به عنوان یک رسانه پای کار در این موضوع برگزار شد. 

خانم طیبی بیان کرد: نشست بین المللی کمیته بانوان گام دوم انقلاب با حمایت و همکاری معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، جوانان هفته نامه محور (رسانه پای کار استان هرمزگان)، مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث جامعة المصطفی العالمیه، بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان برگزار شد که یکی از حرکت های قابل توجه هفته نامه اجتماعی فرهنگی محور (که می تواند الگوی ملی و فراملی باشد) ارتباط و تعامل بین نسل گذشته و حال حاضر است.

عضو کمیته بانوان کنگره بین المللی گام دوم انقلاب، افزود: وقتی اعضای خانواده درگیر دغدغه ای هستند همه اعضا متمرکز حل نمودن آن مسئله می شوند و در اصلاح مشکل و هدایت راهبرانه آن نقش می پذیرند و خانواده به عنوان موضوع هفته، آن موضوع را در قالب یک شماره از هفته نامه محور حل می کنند.

خانم طیبی اضافه کرد: برای تحقق منویات امام خامنه ای مدظله العالی، تمام رده های سنی کودک، نوجوان و جوان حاضر در «محور» به اندازه توان و بضاعت علمی و فرهنگی خود کمک می کنند تا انتظارات رهبری جامعه عمل یابد.

وی تصریح کرد: متولیان هفته نامه محور در عمل نشان داده اند که هم خودشان و هم چند نسل را مشغول دغدغه‌های رهبری و مسائل تمدنی انقلاب نموده اند.

خانم طیبی خطاب به طلاب فعال در هفته نامه محور گفت: شما طلاب فعال محور در هرمزگان اثبات کرده اید می توان به هر چه تمام تر پیوندی زیبا بین نسل دیروز و امروز و آینده ایجاد کرد.

وی افزود: هفته نامه اجتماعی فرهنگی «محور» با نقش آفرینی نیروهای جوان مؤمن متعهد به عنوان موتور محرک در تمام حوادث طبق منویات امام خامنه ای مدظله العالی، حرکت پیشران انقلاب را تمدنی طبق بیانیه گام دوم با جذب خانوادگی جوانان به پیش می برند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان قم حرکت هفته نامه اجتماعی فرهنگی محور را نشانه جلو دار بودن جوانان امروز پس از اعتماد و هویت بخشی به جوان دانست و افزود: محور، چالش ارتباط هدفمند نسل گذشته و حال را با نقش آفرینی نسل جوان در این هفته نامه به صورت عملی ثابت کرد و نشان داد با اعتماد به جوانان می توان گام های بلند با نگاه بلند برداشت.

وی افزود: اساس بیانیه گام دوم انقلاب، امیدآفرینی و جهادی کار کردن است و جوان مؤمن و انقلابی تا پای نفس پای ولایت و آرمان های انقلاب خواهد بود در حالی که دشمن تمام تلاش خود را برای ناامیدی جوانان مؤمن و انقلابی می نماید تا دست از ولایت بردارند. 

شایان ذکر است جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان به همراه خانواده آنها از کودک هفت ساله گرفته تا مادربزرگ هفتاد ساله در هفته نامه اجتماعی فرهنگی محور که دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است از سال ۱۳۹۷، فعالیت خود را در «محور» آغاز نمودند که پیوند بین چند نسل انقلاب با یکدیگر که به صورت مشورتی روی موضوعی کار می کنند و به صورت پروژه ای به صورت عکس نوشت، کلیپ و چاپ هفتگی در هفته نامه اقدام می کنند و توجه به بیانیه گام دوم در هفته نامه اجتماعی فرهنگی محور جایگاه ویژه ای داشته چنانکه بعضی از شمارگان محور به توصیه های رهبری در گام دوم انقلاب پرداخته است.

گفتنی است در این نشست میهمانان بین المللی با تبیین نعمت بزرگ ولایت و رهبری امام خامنه ای مدظله العالی،  بر رسالت بانوان در تربیت نسل مؤمن و انقلابی؛ تبدیل تهدیدهای مجازی به فرصت های رشد و بالندگی معنوی و علمی جوانان و پیوند عمیق نسل جوان با ولایت و رهبری و امیدافزایی در جوانان و رواج اخلاق و معنویت و عدالت تأکید ورزیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha