جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست یزد

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: از همه ظرفیت تجربه سال های قبل در زمینه اطلاع رسانی برای پذیرش در مدارس علمیه خواهران استان یزد و تجربه حضور در فضای مجازی در ایام کرونا استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، در جلسه ستاد استانی پذیرش مدارس علمیه خواهران استان یزد  که با حضور همه اعضا تشکیل شد با تشکر از اقدامات انجام گرفته، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا، هرچند باید تبلیغ از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای جایگزین تبلیغ به شیوه‌های حضوری شود ولی باتوجه به تجربیات گذشته در کنار استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی و بهره گیری از رسانه های محلی  و تبلیغات محیطی در امر پذیرش، تبلیغ چهره به چهره نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

واظهار کرد: صحبت با افرادمستعد به صورت تلفنی می تواند اثرگذاری بیشتری در پذیرش داشته باشد و  افزایش فعالیت خود مدارس به خصوص در زمینه تبلیغ از طریق طلاب و اساتید مدرسه با ارتباط گیری مستقیم با نزدیکان و دوستان، یکی دیگر از راهکارهای جذب وپذیرش است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از آموزش و پرورش استان یزد بابت همکاری های لازم در تبلیغات پذیرش تشکر کرد و ابراز داشت: امیدواریم این همکاری ها با پیگیری مستمر و انجام برنامه های مختلف تداوم یابد و با جذب دانش آموزان مستعد زمینه برای پرورش طلاب خواهر فرهیخته وعالم فراهم شود و جامعه بانوان استان با بهره گیری از توانمندی این طلاب، بتوانند در همه ابعاد زندگی و به خصوص بعد معنوی و الهی به موفقیت لازم دست پیدا نمایند.

در ادامه این جلسه، خانم نظیر معاون آموزش حوزه خواهران استان یزد به گزارشی از آمار ثبت نام به تفکیک هر مدرسه پرداخت و در ادامه دبیر جلسه نیز با قرائت مصوبات قبلی، کارهای انجام شده در زمینه مصوبات را برشمرد.

چهارمین نشست ستاد استانی پذیرش حوزه علمیه خواهران استان یزد، با حضور تمامی اعضا با هدف بررسی روند پذیرش از آغاز زمان ثبت نام تاکنون برگزار شد که در ابتدای این نشست هر کدام از اعضا به ارائه مختصری از کارهای انجام شده پرداخته و نقاط قوت وضعف کارهای انجام شده را بیان وراهکارها وپیشنهادات خود را ارائه نمودند.

برپایه این گزارش،  با توجه به پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، خواهران علاقه مند به تحصیل می توانند برای ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه های خواهران کشور به آدرس http://whc.irمراجعه و با دریافت دفترچه راهنما و لیست مدارس برای ثبت نام اقدام و یابه مدارس علمیه خواهران استان یزد مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha