جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهر آرا قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: خدمت به محرومان و نیازمندان، یکی از شیرین‌ترین و پسندیده ترین عبادات و سنت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، صبح امروز در دیدار با مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین گفت: خدمت رسانی ارزشمند  کمیته امداد امام خمینی (ره) سبب قرار گرفتن لبخند رضایت بر روی لب محرومان و در نهایت رضایت خدای متعال شده است.

 مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین خاطرنشان کرد: هر خدمت و حرکتی که در جهت رفع درد و رنج خانواده های محروم باشد خدای متعال به آن اجر و پاداش می دهد.

 وی ادامه داد: خدمت به محرومان و نیازمندان، یکی از شیرین ترین و پسندیده ترین عبادات و سنت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

حجت الاسلام مهر آرا تصریح کرد: تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی(ره) یکی از برکات انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد و این نهاد به لطف خدا توانسته بسیاری از نیازمندان را تحت پوشش قرار دهد و چهره فقر را در کشور، کمرنگ سازد.

خدمت به محرومان و نیازمندان عبادت است

  مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین ادامه داد: مرکز نیکوکاری مدرسه سردارین در شش ماه گذشته با ثبت بالغ بر ۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به نیازمندان اهداء کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha