شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامہ افضل حیدری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین افضل حیدری گفت: شخصیت شهید صدر از چند زاویه قابل مشاهده است. شهیدصدر فقط یک شخص نبود بلکه او چهره واقعی شیعیان بود که کاملاً از مکتب اهل بیت نمایندگی می کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمد افضل حیدری دبیر وفاق مدارس شیعه پاکستان در پیام خود به مناسبت سالروز شهادت سید محمد باقر الصدر و خواهرش شهیده بنت الهدی گفت: شخصیت شهید صدر از چند زاویه قابل مشاهده است. شهیدصدر فقط یک شخص نبود بلکه او چهره واقعی شیعیان بود که کاملاً از مکتب اهل بیت(ع) نمایندگی می کرد. وی در ذات خودش ملتی بود.

وی گفت: شهید صدر دارای ویژگی های بود که شهید صدر را به مقام والایی رساند، از آن ویژگی ها می توان به عزت نفس، عشق به اهل بیت، فروتنی، مقام علمی شهید باقر صدر را نام برد. دولت بعث عراق با شهادت وی فقط یک نفر را به شهادت نرسانده است بلکه یک ملت را به شهید کرده است.

حجت الاسلام افضل حیدری با ادای احترام به این شهید، گفت: وقتی انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد، شهید آیت الله باقر صدر گفت که امام خمینی خواسته های انبیا را عملی کرده است.

وی همچنین در پایان به گفته شهید باقر صدر برای ذوب شدن در شخصیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این جمله شهید نشانگر عشق وی به امام خمینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha