جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فاطمیان قزوین

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: ماه مبارک رمضان نوعی تحول درونی را در انسان‌ها به همراه دارد که حتی انسان‌های بزهکار جامعه را نیز از موهبات خود محروم نمی‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، ظهر امروز در دیدار خانم دکتر  فاطمه محمد بیگی، نماینده مردم قزوین، البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان گفت: همه ساله با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان به خاطر فضای معنوی و روحانی این ماه آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها کاهش می‌یابد، چرا که روزه فقط بستن دهان نیست و آنان که با اطلاع کامل از فلسفه روزه‌داری مشغول خودسازی می‌شوند چشم و گوش زبان و دست و پای خود را از آلوده شدن به گناهان باز می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: فضای روحانی ماه رمضان سبب می‌شود حتی افرادی که به دلایل شرعی قادر به روزه‌داری نیستند، به احترام روزه‌داران از تظاهر به روزه‌خواری خودداری کنند.

امام جمعه شهر اقبالیه همچنین از تلاش های نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در خدمت به مردم و محرومین قدردانی کرد.

 خانم دکتر فاطمه محمد بیگی، نماینده مردم قزوین، البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، گزارشی از اقدامات مجلس یازدهم و پیگیری های صورت گرفته در حوزه های مختلف استانی و حوزه انتخابیه ارائه کرد.

 وی همچنین به مصوبه مجلس در حوزه حمایت از سیاست های جمعیتی و خانواده اشاره و  بیان کرد: مصوبه اخیر مجلس در خصوص طرح ۷۴ ماده ای کمیسیون مشترک جوانی جمعیت بی شک یکی از افتخارات مجلس یازدهم به شمار می رود.

در این نشست در ادامه پیگیری و رایزنی های دکتر محمدبیگی، با مدیرکل آموزش پرورش تماس گرفته شد تا مشکل زمین درمانگاه شبانه روزی واقع در کنار مصلا حل شود که با موافقت مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین مواجه شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha