جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کمک‌رسانی خیریه ساکرامنتو به مسلمانان برای ماه رمضان

حوزه/ درحالی که مسلمانان سرتاسر جهان خودشان را برای آغاز ماه مبارک رمضان آماده می‌کنند، یک موسسه خیریه اسلامی در ساکرامنتو، دست کمک به سوی نیازمندان دراز کرده و جعبه‌های غذایی و بهداشتی به آن‌ها اهدا می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از CBS، در خلال آماده‌سازی برای  ماه مبارک، موسسه خیریه اسلامی المصباح در شهر ساکرامنتو، واقع در ایالت کالیفرنیای شمالی، دست کمک به نیازمندان دراز کرده و جعبه‌های غذا را برای تأمین آنها در ماه روزه‌داری توزیع کرده است.

به گزارش خبرگزاری سی.‌بی.اس ساکارمنتو، این عمل سخاوت در حالی است که مسلمانان در حالی خودشان را برای ماه مبارک رمضان دیگری آماده می‌کنند، که باید تحت شرایط سخت‌گیرانه محدودیت‌های کرونا باشند و همچنین بسیاری از خانواده‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند.

عمران عابدرابو به نمایندگی از مسلمانان گفت: امروز ، در آماده‌سازی برای ماه مبارک رمضان، ماهی که در آن همه مسلمانان از سراسر جهان روزه می‌گیرند، ما جعبه‌های مواد غذایی، جعبه‌های بهداشتی و یک جعبه خرما می‌دهیم که می‌تواند تامین کننده غذای کامل یک ماه خانواده باشد. موسسه المصباح قصد دارد این بسته‌ها را به بیش از ۲۵۰۰ خانواده توزیع کند.

این سازمان غیرانتفاعی ۱۰ سال است که به جامعه آسیب پذیر جامعه خدمت می‌کند.

ماه رمضان قطعاً ماه اشتراک و همبستگی است و مسلمانان در ماه مبارک تلاش می‌کنند تا به افراد نیازمند خیرات دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha