پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/طلاب جهادی شوشتر همچنان میانه میدان نبرد با کرونا

حوزه/ مسئول گروه جهادی رشد از حضور حدود ۲۰۰ نفر از نیروهای جهادی در بیمارستان های قم به منظور مقابله با کرونا در مقطع حساس فعلی خبر داد.

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی کشور و استان قم در پیک چهارم شیوع این ویروس منحوس اظهار داشت: در مرحله جدید حدود ۲۰۰ نفر از نیروهای جهادی که اکثریت آن ها را طلاب جهادگر تشکیل می دهند، در بیمارستان های قم به منظور امدادرسانی به بیماران و کمک به کادر درمان مستقر می شوند.

وی افزود: از این تعداد، ۱۲۰ نفر را برادران و ۸۰ نفر را خواهران جهادی تشکیل می دهند که همچون دوره های گذشته حضور در بیمارستان ها، دوره های آموزشی و توجیهی لازم را گذرانده اند و با هماهنگی مسئولان و کادر بیمارستان ها به امر خدمت رسانی می پردازند.

مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران همچنین گفت: با توجه به این که در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، یکی از رسالت های مهم خواهران و برادران جهادی در بیمارستان ها، ایجاد و تقویت فضای معنوی ویژه ماه ضیافت الهی است که البته این برنامه ها مطابق با شرایط بیمارستان ها و مراکز درمانی و با هماهنگی مسئولان و مدیران ذیربط برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha