سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباسی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عباسی گفت: حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات در هر مسئولیتی منشأ خیر و برکت بوده اند و در مرکز خدمات نیز کارهای بسیار بزرگی با حمایت و هدایت ایشان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، در مراسم افتتاحیه ساختمان اداری مرکز خدمات استان آذربایجان غربی از مسئولان مرکز خدمات و همچنین مسئولان استانی که برای به سرانجام رسیدن این پروژه تلاش کرده‌اند، قدردانی کرد.

وی بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات در هر مسئولیتی منشأ خیر و برکت بوده اند و در مرکز خدمات نیز کارهای بسیار بزرگی با حمایت و هدایت ایشان انجام شد و افتتاح ساختمان اداری مرکز خدمات استان آذربایجان غربی از نمونه‌های این فعالیت‌ها است.

رئیس جامعة المصطفی العالمیه با بیان اینکه همکاران مرکز خدمات، خدمت به طلاب و روحانیون را برای خود افتخار می‌دانند، گفت: آثار فرهنگی و خدمات طلاب و روحانیون شیعه و اهل تسنن در جامعه شاید کمتر دیده می‌شود ولی در واقع عمیقاً تأثیرگذارند و در هر منطقه‌ای که حضور دارند منشأ آثار و خدمات هستند.

وی تصریح کرد: پس از شیوع ویروس کرونا اولین کسانی که حاضر شدند به این عرصه به صورت جهادی ورود کنند و به کمک کادر درمان بشتابند قشر طلاب و روحانیون بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی گفت: در حوادث مختلف مانند سیل و زلزله که واقعاً به حضور گروه‌های جهادی نیاز است طلاب جهادی کاملاً در خدمت مردم هستند و خدمتگزاری به این قشر نیز بسیار ارزشمند است.

وی به پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: پیش از پیروزی انقلاب از کشورهایی مانند هند و پاکستان پزشک وارد می‌کردیم، ولی امروز بحمدالله نظام بهداشت و درمان کشور جزو پیشرفته‌ترین نظام‌ها در منطقه است و در جهان نیز جایگاه ویژه‌ای دارد؛ علیرغم همه فشارها و تحریم‌ها پیشرفت‌های بسیاری به لطف الهی اتفاق افتاده است.

عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اینکه امام(ره) راه عزت و سربلندی را برای کشور ما باز کرد، گفت: عزت و افتخاری که امروز کشور ما دارد قابل قیاس با هیچ پدیده دیگری نیست و این عزت را مرهون نهضت امام هستیم و آن را به هیچ بهایی نمی‌توان فروخت.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha