سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم به ریاست شورای رسیدگی به امور مساجد استان تهران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم به ریاست شورای رسیدگی به امور مساجد استان تهران را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

باسمه تعالی

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ حسین محمد ابراهیم

ریاست محترم شورای رسیدگی به امور مساجد استان تهران

با سلام و تحیات؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت رئیس شورای رسیدگی به امور مساجد تهران که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما با در مسئولیت های گوناگون است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید پیشنهاد ریاست محترم شورای سیاست گذاری ائمه کشور حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج علی اکبری و حُسن اعتماد رهبر معظم انقلاب برای تصدی این مسئولیت خطیر و همچنین تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم . امید است تبریز و خطه آذربایجان هم از تجارب و تلاش های ارزنده مجموعه تحت امرتان در امور رسیدگی به مساجد بهرمند باشد.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha