سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
خدمات تخصصی دندانپزشکی

حوزه/ مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت فرا رسیدن روز دندانپزشکی را به خادمان دندانپزشک حرم تبریک گفت و اظهار کرد: هم اکنون ۷ یونیت فعال دندانپزشکی در دو شیفت صبح و عصر با ظرفیت ۲۷ دندانپزشک در درمانگاه حرم فعال است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی عباسیان به مناسبت روز دندانپزشکی با بیان اینکه توسعه بخش دندانپزشکی درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است، اظهار کرد: طی ۶ سال گذشته تمامی زیرساختهای فنی و قانونی و استانداردهای لازم انجام و تجهیزات و ساختمان درمانگاه بروز رسانی و بازسازی شد و هم اکنون ۷ یونیت دندانپزشکی در دو شیفت صبح و عصر با ظرفیت ۲۷ دندانپزشک فعال است.

وی با بیان این که در دندانپزشکی حرم مطهر ۲۱ دندانپزشک عمومی و ۶ دندانپزشک متخصص فعالیت می کنند، افزود: در بخش تخصصی دندانپزشکی حضرت معصومه سلام الله علیها متخصص جراح فک و صورت، متخصص اطفال، متخصص پروتز، متخصص ترمیم و زیبایی و متخصص اندو حضور دارند و به بیماران خدمت رسانی می کنند.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: در این درمانگاه خدمات دندانپزشکی مانند کشیدن دندان ، جرم گیری، عصب کشی، ترمیم، ایمپلنت و پروتز ثابت انجام می شود و متخصصان اطفال نیز با طراحی یک اتاق مخصوص اطفال خدمات دندانپزشکی کودکان را ارائه می کنند.

وی افزود: بخش تصویر برداری دندانپزشکی کاملا به سیستم دیجیتال ارتقاء پیدا کرد و تصاویر گرافی تک دندان و تصاویر  OPG به صورت شبکه با اتاق‌های دندانپزشکان ارتباط دارد که این سیستم در کیفیت تصاویر و تشخیص پزشک بسیار موثر بوده و هم هزینه های بیمار را کاهش می دهد و  از دست به دست شدن کلیشه ها و عوارض ناشی از آن جلوگیری می کند. 

عباسیان بیان کرد: در این درمانگاه از بهترین و با کیفیت ترین مواد مصرفی موجود در بازار با تعرفه مناسب استفاده می شود و همچنین پک های دندانپزشکی یکبار مصرف و استریل در اختیار بیماران قرار می گیرد و به ویژه در ایام شیوع کرونا طبق دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت بهداشت با حساسیت بیشتری این موضوع انجام می گردد .

وی گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۱۲۰ نفر در دندانپزشکی درمانگاه حضرت معصومه سلام الله علیها ویزیت می شوند و خدمات دندان پزشکی به صورت روزانه انجام می شود.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: حضور کادر مجرب دندانپزشکان در درمانگاه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و ارائه خدمات با کیفیت و مناسب به بیماران موجب شده حتی بیماران از شهرهای مجاور برای انجام خدمات دندانپزشکی به این مرکز مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Safaye behroz IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    3 2
    من چطوری نوبت بگیرم
    • ارین مختاری IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      0 0
      خوب است