پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هرمزگان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت : مطالبه جدی بنده از مسؤلین و مدیران صنایع ایفای مسؤلیت اجتماعی در مقابل مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد با بیان ظرفیت های بی نظیر این منطقه در حوزه معادن و کشاورزی، گفت: شهرستان حاجی آباد با بکارگیری روش های نوین کشاورزی تبدیل به قطب کشاورزی مکانیزه استان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان افزود : ما مردم بسیار خوبی داریم و باید برای حل مشکلات و رفاه حال زندگی زندگی آنان تلاش کنیم. امروز زمانی که فرماندار و امام جمعه شهرستان با قاطعیت می‌گویند امکان ندارد شخصی در امر تولید مراجعه کرده باشد و دست خالی برگردد، باعث افتخار است و نشان از توجه ویژه به بخش خصوصی سالم و به حرکت در آمدن چرخه تولید در کشور دارد.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های معادن، کشاورژی و ایجاد صنایع پایین دستی می تواند بخش بزرگی از مشکل بیکاری مردم حاجی آباد و حجت شهرهای نزیک را مرتفع ککند،لذا مسؤلین اهتمام ویژه‌ای جهت راه اندازی صنایع پایین دستی و احیای معادن داشته باشند، چرا که بسیاری از معادن شهرستان به حال خود رها شده‌اند و با احیاء و در مدار تولید قرار گرفتن آنها بسیاری مشکلات اشتغال جوانان حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: شرکت ها و صنایع مسؤلیت های اجتماعی خود را در قبال مردم عزیز فراموش نکنند. مطالبه جدی و مستمر بنده از مسؤلین و مدیران صنایع ایفای مسؤلیت های اجتماعی در سطح منطقه ای که حضور دارند، است، نباید اینگونه باشد که تمام آلایندگی و عوارض برای مردم باشد و منافع صنایع متعلق به خودشان. شما در استان های همجوار شاهد ایفای مسؤلیت های اجتماعی صنایع به خوبی در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی مانند ورزش هستید، بنده به صورت مکرر از مسؤلین مربوطه این موضوع را مطالبه کرده ام و تا به سرانجام رسیدن مسئولیت های اجتماعی صنایع این مطالبه گری را به جد پیگیر خواهم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha