پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنواره محله همدل

حوزه/ حجت الاسلام فاضلی پور گفت: پویش و جشنواره محله همدل در سطح محلات با همکاری بنیاد هدایت و با هدف گسترش امید و نشاط اجتماعی در سطح عموم مردم در سطح محله های شهرستان میناب با ابتکار و همدلی خود اهالی محله برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام اسحق فاضلی پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب، در جلسه ستاد ماه مبارک رمضان شهرستان میناب، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در حال تدارک جشنواره محله همدل در سطح این شهرستان است.

وی افزود: پویش و جشنواره محله همدل در سطح محلات با همکاری بنیاد هدایت و با هدف گسترش امید و نشاط اجتماعی در سطح عموم مردم در سطح محله های شهرستان میناب با ابتکار و همدلی خود اهالی محله برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فاضلی پور، در ادامه اظهار داشت: هدف از این پویش  فراهم شدن فرصتی است برای مردم تا با همکاری یک دیگر و مدیریت روحانی و مبلغ محله خود، مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، زیرساختی آموزشی، تربیتی اهالی محله خود را که اولویت دارد حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست این طرح که در سطح شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، برترین ایده‌ها و بهترین مسئله‌های حل شده در قالب جشنواره شهرستانی، انتخاب و هدایایی به ایده های برتر اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این پویش می توانند عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الهام سرخی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    در شهر خرمشهر نبود فضای آموزشی برای کودکان و نوجوانان و هم چنین نبود نیروی کارآمد و با تجربه در حوزه تعلیم و تربیت متاسفانه نمی توان به آینده نسل جدید امیدوارم بود و این مسله بسیار نگران کننده است .