یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 953186
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
هرمزگان

حوزه / تاکسی داران شهرستان بندرعباس به علت علت عدم وجود معاینه فنی خودرو های دوگانه سوز و جریمه های مکرر توسط راهنمایی و رانندگی، اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ظهر امروز تاکسی داران شهر بندرعباس به علت عدم وجود معاینه فنی خودرو های دوگانه  سوز و جریمه های مکرر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی، چند ساعتی دست از کار کشیدند.

یک راننده تاکسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: اکثر تاکسی‌های موجود در شهر بندرعباس فرسوده و قدیمی هستند و عمر آنان بیش از ۱۰ سال است به همین علت داشتن معاینه فنی برای آن‌ها ممکن نیست. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز مکررا تاکسی‌ها را به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه می کند.

این راننده تاکسی گفت : نزدیک ترین شهر برای مراجعه معاینه فنی خودرو های دو گانه سور استان های همجوار هستند و هزینه رقت و آمد و تردد نیز با توجه به وضعیت آب و هوایی بندرعباس مناسب نیست و امکان تردد نیز با توجه به محدودیت های کرونایی وجود ندارد.

وی ادامه داد:  هیچ حمایتی برای نوسازی ناوگان تاکسی وجود ندارد، درآمد یک راننده تاکسی چقدر است که در هفته دو الی سه بار مبلغ ۵۰ هزار تومان برای نداشتن معاینه فنی خودرو جریمه شود، شرایط آب و هوایی عمر تاکسی‌ها در بندرعباس را بسیار کوتاه کرده است وهزینه تعمیرات نیز بسیار بالا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha