جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب و خانواده حوزه علمیه اصفهان

امام جمعه ازنا گفت: فعالیت مساجد و برنامه های قرآنی به صورت کامل نباید تعطیل شود و برنامه ها با رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی برگزار گردد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، امام جمعه ازنا، امروز در نشست طلاب و روحانیون، در مدرسه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان ماه میهمانی خداوند و انس با قرآن و مناجات است و باید در راستای تهذیب و خودسازی نفس از همه ظرفیت ها بهره ببریم. 

وی با اشاره به اینکه رمضان فرصتی گرانبها برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است، خاطر نشان کرد: مبلغان باید تلاش کنند تا در این ماه فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند . 

امام جمعه ازنا با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی برنامه های دینی و قرآنی ماه مبارک رمضان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود، گفت: فعالیت مساجد و برنامه های قرآنی به صورت کامل نباید تعطیل شود و برنامه ها با رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی برگزار گردد . 

حجت الاسلام سپهوند در پایان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم، یادآور شد: در این زمینه با رعایت پروتکل های بهداشتی برخی برنامه ها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha