پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جعفریہ الائنس پاکستان کے تحت کراچی میں علامہ رضی جعفر نقوی کی زیر صدارت استقبال ماہ رمضان کانفرنس کا انعقاد

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین رضی جعفر گفت:دولت باید برای آزادسازی مفقودان شیعه جدیت نشان دهد، بزرگان باید در این زمان دشوار و مهم نقش خودشان را ایفا کنند و پشتیبان یک دیگر باشند تا مسلمانان تقویت شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» کنفرانسی به مناسب ماه رمضان به همت اتحادیه جعفریه پاکستان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضی جعفر نقوی رئیس اتحادیه جعفریه پاکستان برگزار شد که در آن نهاد های مذهبی شیعیان از جمله هیئت ذاکرین امامیه، شورای علمای شیعه پاکستان، مجلس وحدت مسلمین پاکستان ، سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، پیام ولایت پاکستان، سازمان عزاداری، هیئت علمای امامیه و ائمه جماعات شرکت کرند.

با توجه به نکات بهداشتی صادر شده توسط دولت، در این کنفرانس پزشکان، فرهیختگان و روسای نهاد ها پیشنهادهایی را برای انجام عبادت، برگزاری مراسم عزاداری و دسته های عزاداری در ماه رمضان ارائه دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضی جعفر نقوی در این کنفرانس گفت: دولت باید برای آزادسازی مفقودان شیعه جدیت نشان دهد، بزرگان باید در این زمان دشوار و مهم نقش خودشان را ایفا کنند و پشتیبان یک دیگر باشند تا مسلمانان تقویت شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha