یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شکل‌گیری رابطه میان تیم فوتبال کمبریج یونایتد و مسجد مرکزی کمبریج

حوزه/ در رابطه‌ای که میان باشگاه فوتبال کمبریج یونایتد و مسجد مرکزی کمبریج، از سوی سازمان اعتماد طرفداران شکل گرفته است، این باشگاه بسته‌های هدیه‌ای در ماه رمضان به مسلمانان اهدا کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از varsity، سازمان اعتماد طرفداران باشگاه فوتبال کمبریج یونایتد اخیرا به نمایندگی از این باشگاه فوتبال، رابطه اجتماعی جدیدی را با مسجد مرکزی کمبریج ایجاد کرده است.

مسجد مرکزی کمبریج نخستین بار در سال ۲۰۱۹ برای بازدید عموم افتتاح شد و اولین مسجد جامع محیط زیستی اروپا محسوب می‌شد که با ظرفیت ۱ هزار نمازگزار کار خود را در این ناحیه انگلیس آغاز کرده بود. این مسجد همچنین زمینه‌های آموزشی و اتاق جلسات را برای استفاده جوامع محلی مسلمان و غیرمسلمان فراهم کرد..

این اعتماد در کنار باشگاه فوتبال در جهت متنوع‌تر شدن و فراگیرتر شدن فعالیت می‌کند  و هدف آن خوشامدگویی به تمامی مردم از فرهنگ‌ها و پیشینه‌های مختلف است.

تماس طرفداران کمبریج یونایتد و طرفداران تنوع  جمعیتی، همچنین باعث آغاز یک پروژه ملی شد. این باشگاه فوتبال از این طریق موفق به تهیه تعداد زیادی بسته هدیه شد که در ماه مبارک رمضان به خانواده‌ها اهدا شدند. بسته‌ها که ۱۲ آوریل تا ۱۲ می را پوشش می‌دهند شامل مواد غذایی می‌شوند که می‌تواند در طول دوره یک ماهه مورد استفاده قرار بگیرند.

معتمد شهیدا رحمان، مسجد جامع کمبریج گفت: ما خوشحالیم و از همه کسانی که در این پروژه شرکت کردند و خواستار تنوع جمعیتی در فوتبال هستند استقبال می‌کنیم.

وی گفت: من به نمایندگی از مسجد می‌خواهم از دست اندرکاران بخاطر بسته‌های سخاوتمندانه ماه رمضان که به ما ارائه شده تشکر کنم. ما امیدواریم که بتوانیم روابط خود را با باشگاه فوتبال کمبریج یونایتد و جامعه محلی خود ادامه و گسترش دهیم، به ویژه برای پروژه هایی که در آینده به نفع جوانان ، دختران و زنان نیز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha