جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان زندان‌ها با آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه‌زدن به‌نظام از طریق ناکارآمد نشان‌دادن زندان‌ها ابراز داشت: این موضوع انگیزه ما را دوچندان می‌کند تا برای ناکام گذاشتن دشمنان بهانه‌ای به دست آنان ندهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  مهدی حاج‌محمدی در دیدار با آیت‌الله رجبی رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) اظهار داشت: هرچند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندان‌ها محلی برای تربیت و اصلاح است اما هنوز با آن دیدگاه متعالی که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند فاصله داریم.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در این زمینه توفیقی به دست آوریم نیازمند متون آموزشی و ترسیم مسیر راه هستیم که مؤسسه امام خمینی (ره) می‌تواند ما را در این زمینه یاری کند.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: لازمه‌ای آموزشگاه بودن زندان‌ها داشتن آموزگاران و مربیان خوب است که از این باب نیز می‌توان از کمک‌های آموزشی این مؤسسه برای کارکنان زندان بهره برد.

وی بیان داشت: در زندان‌ها جمعیتی داریم که مکلف به دستگیری از آنان هستیم و اعتقاد داریم که از دل این افراد به خطا رفته انسان‌های بزرگ تربیت شوند.

عضو شورای‌عالی قوه قضائیه با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه‌زدن به‌نظام از طریق ناکارآمد نشان‌دادن زندان‌ها ابراز داشت: این موضوع انگیزه ما را دوچندان می‌کند تا برای ناکام گذاشتن دشمنان بهانه‌ای به دست آنان ندهیم.

حاج‌محمدی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: متأسفانه پس از حضور در سازمان زندان‌ها توفیق دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی از ما سلب شد و این حسرت برای همیشه باقی ماند تا از رهنمودهای ایشان در این عرصه بهره‌مند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha