سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام حیدر زاده با تاکید بر ضرورت حضور موثر طلاب در فضای مجازی، گفت: امروز با شیوع ویروس منحوس کرونا، بیشتر از گذشته نقش رسانه ها و فضای مجازی پر رنگ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان ، حجت‌الاسلام مسلم حیدر زاده با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در استان هرمزگان با بیان نقش مهم رسانه ها در جامعه امروز گفت: از گذشته تاکنون رسانه ها اثرگذاری خود را در جامعه داشته اند، اما امروز با شیوع ویروس منحوس کرونا، بیشتر از گذشته نقش رسانه ها و فضای مجازی پر رنگ شده است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: امروز مبلغین می‌توانند با استفاده از وسایل ارتباط جمعی که بدون محدودیت های فیزیکی از هر کجای دنیا، آموز های دینی را منتشر کنند.

وی ادامه داد: ابزار های  رسانه ای همواره در حال به روز رسانی هستند، اگر ما نیز می‌خواهیم در افکار عمومی جریان سازی موثر داشته باشیم باید خود را همگام با رسانه به روز نگهداریم.

حجت اسلام حیدر زاده، دین  اسلام را جهانی خواند و با تاکید بر ترویج آموزه های قرآنی در فضای بین الملل، افزود: باید با جهاد فرهنگی، شیوه تبلیغ را تغییر دهیم.

وی بر ضرورت حضور طلاب در فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون با نقش آفرینی موثر در فضای مجازی، مفاهیم اسلام را نشر دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha