پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیما سادات لاری

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت، تازه‌ترین آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۳۰۴ بیمار دیگر فوت شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سیما سادات لاری، بعدازظهر چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ۱۴۰۰، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: از دیروز تا امروز، ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۸ نفر از آنها بستری شدند.

لاری گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۹۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۳۵۹ نفر رسید.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۳۹ هزار و ۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند همچنین چهار هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۱۳ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۵۷۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری افزود: در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha