پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برادران مسلمان بریتانیایی ۱۰۰ هزار یورو به خیریه‌ها در ایام رمضان کمک کردند

حوزه/ برادران مسلمان میلیاردر بلکبرنی که اخیرا صاحبان جدید سوپرمارکت عظیم آسدا شده‌اند، ۱۰۰ هزار یورو کمک مالی را در ایام ماه مبارک رمضان به نیازمندان اهداء کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، برادران مسلمان میلیاردر در بلکبرن انگلستان، ۱۰۰ هزار یورو کمک مالی به خیریه‌ها در ایام رمضان کمک‌رسانی می‌کنند.

برادران مسلمان عیسی، صاحبان جدید سوپرمارکت غول پیکر آسدا، کمک مالی سخاوتمندانه ۱۰۰ هزار یورویی را از طریق شبکه فیرشیر، برای توزیع غذا میان نیازمندان به خیریه‌های اسلامی و گروه‌های اجتماعی در سرتاسر جامعه انگلستان در ماه مبارک رمضان اهداء کردند.

 این کمک‌های مالی از طریق ۱۱ هزار موسسه خیریه و گروه‌های اجتماعی پشتیبانی برای تهیه غذا در دسترس به خانواده های آسیب پذیر قرار خواهد گرفت.

جو وارنر ، مدیر ارشد جامعه آسدا  گفت: از طریق کار با شبکه خیریه فیرشر، ما از خانواده های آسیب پذیر حمایت می‌کنیم و به افراد نیازمند غذا می‌دهیم.

وی افزود: غذا باید مورد استفاده قرار گیرد و از آن لذت ببرید و غالباً بخشی اصلی از گردهمایی جوامع به ویژه در جشنواره‌های مهم مذهبی مانند ماه رمضان غذا خوردن در کنار یکدیگر است..

وارنر گفت: من می‌دانم که بسیاری دلشان نشست‌های خانوادگی و دورهیمی‌های سحری و افطاری را می‌خواهد به ویژه بعد از اینکه محدودیت‌ها کاهش یابد و این کمک مالی به گروه‌های اجتماعی و بسیاری از خانواده‌هایی که با مشکل امنیت غذایی دست و پنجه نرم می کنند، کمک می‌کند.

لیندسی بوسول ، مدیر اجرایی شبکه خیریه فیرشر نیز گفت: تقاضا برای خدمات ما هرگز تا این حد نبوده است و متأسفانه پیش بینی می‌کنیم این وضعیت تا مدت زیادی باقی بماند. اما به لطف پشتیبانی آسدا، ما مفتخرانه سخت تلاش می‌کنیم تا غذای خوب را در طول ماه مبارک رمضان و در تمام سال برای جوامع مسلمان تهیه کنیم.

محسن و زبیر عیسی، بنیانگذاران گروه ای‌جی، پس از معامله ۶.۸ میلیارد یورویی در اکتبر گذشته، زنجیره سوپر مارکت‌های عظیم آسدا را در انگلیس به دست آوردند.

در اوایل سال جاری در ماه مارس ، آنها برنامه هایی را برای مسجد ۵ میلیون یورویی در شهر خود برای ارائه خدمات به جامعه و گسترش پل بین گروه‌های دینی ارائه دادند.

علاوه بر برنامه های مسجد ، برادران عیسی بنیاد عیسی را نیز تأسیس کرده‌اند که بودجه پروژه‌های ارتقا  شبکه بهداشت‌، آموزش و مقابله با فقر را در انگلستان و خارج از کشور تأمین می کند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha