پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی الهی خراسانی

حوزه/تربیت پژوهشگر در زمینه معنویت پژوهی از اولویت های میز توسعه و توانمند سازی علوم اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  مجتبی الهی خراسانی در آیین رونمایی از پوستر همایش ملی «معنویت و علوم اسلامی» که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، این همایش را از زیر مجموعه های پروژه «مشق اجتهاد» معرفی کرد و اظهار داشت: این همایش به ابتکار حجت الاسلام علیزاده رییس پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی»  طراحی شده و قدم بسیار مبارکی است و برای تثبیت و سازوار کردن معنویت در علوم اسلامی بسیار کارآمد خواهد بود.

رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به مستحدثه و نوآمد بودن مطالعات معنویت پژوهی ادامه داد: با توجه به نو بودن مطالعات معنویت، این موضوع در اولویت میز علوم اسلامی قرار گرفته است تا با دقت و پشتکار به سامان برسد.

حجت الاسلام الهی خراسانی، تربیت پژوهشگر در زمینه معنویت پژوهی را از اولویت های میز توسعه و توانمند سازی علوم اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برشمرد و گفت: در این زمینه طرح واره ای را با نام «مشق اخلاق پژوهی» آماده کرده ایم.

رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: امیدواریم این همایش در برگزاری نشست های تخصصی، پنل های تخصصی برای ارتقای مهارت های پژوهشگران و تقویت جایگاه معنویت پژوهی در مراکز علمی مؤثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha