شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در استان هرمزگان، بر ضرورت نشر معارف دینی در فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه در استان هرمزگان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: فعالیت های دینی باید از طریق فضای مجازی تداوم داشته باشد.

امام جمعه میناب افزود: نشر معارف دینی از سالیان گذشته تا کنون تداوم داشته است و این روزها با وجود ویروس کرونا باید از طریق فضای مجازی که در بین جامعه بسیار گسترش یافته است، تبلیغ و نشر معارف دینی را ادامه داد و نباید از فرصت ها به بهانه کرونا غافل شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی گفت: در ماهی قرار داریم که به گفته پیامبر (ص) بهترین ماه ها است، ماه رمضان فرصت ارزشمندی برای مومنین است تا از مغفرت خداوند منان برخوردار شوند. این ماه با رحمت و مغفرت آمیخته شده است و خداوند درهای رحمت الهی را به سوی مومنین گشوده است و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد : ماه رمضان تا آنجایی ویژه است که خواب مومن هم به عنوان عبادت ثبت می شود، لذا باید مومنین در این ماه تمام تلاش خود را بکار گیرند تا بتوانند مورد رحمت و مغفرت خداوند قرار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha