پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 953612
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
پوستر برنامه تلویزیونی تسنیم

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی فلاح مسئول واحد رسانه مرکز تخصصی شیعه شناسی از ساخت ویژه برنامه قرآنی "تسنیم" برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی فلاح در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، از ساخت ویژه برنامه قرآنی "تسنیم" برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: قرآن کریم در برگیرنده همه قوانین و دستوراتی که برای هدایت انسانها لازم است، می باشد و با توجه به اینکه  ماه رمضان ،بهار قرآن می باشد، در این ماه باید علاوه بر تلاوت قرآن کریم، از قواعد و دستورات آن برای رشد و تعالی فردی ، اجتماعی و.. استفاده نماییم،

مسئول واحد رسانه مرکز تخصصی شیعه شناسی گفت: در این راستا برنامه تلویزیونی " تسنیم" با همکاری مرکز تخصصی شیعه شناسی و صدا وسیمای استان قم تولید گردید.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه، با توجه به کتاب "قواعد قرآن" تالیف حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضایی اصفهانی، ۳۰ قاعده از قواعد اجتماعی، سیاسی، خانوادگی، اقتصادی و ... مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

حجت الاسلام فلاح گفت: این برنامه با حضور و کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضایی اصفهانی، تهیه کنندگی سرکار خانم افراسیابی و طراحی و سردبیری حجت الاسلام و المسلمین فلاح در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه قم، ساعت ۲۰:۴۵ و ۱ بامداد پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha