جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهنشاه حسین نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین شهنشاه نقوی گفت: ما خواهان حاکمیت قانون در کشور هستیم. دهه اول ماه رمضان که دهه برکت است؛ آغاز شده است دولت به احترام حرمت این ماه مبارک  اجازه دهد مفقودین با خانواده های شان ملاقات کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید شهنشاه حسین نقوی خطیب و امام مسجد باب علم کراچی برای ابراز همبستگی با خانواده مفقودان در تحصن کمیته اقدام مشترک شرکت کرد و گفت: خانواده های مفقودان به دنبال عزیزانشان هستند، بی تفاوتی حاکمان در مورد عدم یافتن شیعیان مفقود شده موجب تاسف است، از ۱۳ روز گذشته خانواده های مفقودین در تحصن نشسته اند. آیا افراد گمشده شهروندان این کشور نیستند؟ من برای همبستگی با خانواده های افراد گمشده آمده ام. آزاد سازی مفقودان شیعه اولین خواسته ما است. مفقود شدن شهروندان به این روش، غیرقانونی و نقض حقوق بشر است.

وی با بیان اینکه باید از دروغ گفتن به خانواده های مفقودین دست برداشته شود، افزود: به خانواده مفقودان اطلاع داده شود که عزیزان آنها هنوز زنده هستند یا نه؟ مادران، خواهران و کودکان خردسال منتظر آنان هستند و به طور قانونی از دولت می خواهیم که عزیزان گمشده شان را بازیابی کند. تحصن های مسالمت آمیز با صبر و استقامت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: هیچ کس در این کشور صلح طلب و میهن پرست تر از ما نیست. ما خواهان حاکمیت قانون در کشور هستیم. دهه اول ماه رمضان که دهه برکت است؛ آغاز شده است دولت به احترام حرمت این ماه مبارک  اجازه دهد مفقودین با خانواده های شان ملاقات کنند.

لازم به ذکر است که بعضی از شیعیان پاکستان شش سال است که مفقود هستند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha