شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی‌ بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به حادثه نطنز گفت: عملیات خرابکارانه و ماجراجویانه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی در سایت هسته‌ای نطنز را محکوم می‌کنیم و تنها راه مقابله با این جرثومه های جنایت، مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در پیام آدینه خود با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یکی از سفارش های أکید دین اسلام به ویژه در ماه مبارک رمضان را «احسان به نیازمندان» عنوان کرد و گفت: رفع چالش معیشتی نیازمندان موجب سلامت جامعه و زندگی سالم همگانی می‌شود و شخص احسان کننده در دنیا و آخرت موجب لطف و عنایت خداوند قرار می گیرد.

وی ادامه داد: از تمامی خیریه ها، نیکوکاران و مردم عزیز تقاضا دارم به نیازمندان به ویژه خویشان خود، همسایگان و فقرایی که می شناسند در این ماه رحمت خداوند، مساعدت و کمک کنند و نگذارند در این شرایط سخت معیشتی و بیماری کرونا، آن عزیزان دچار مشکل و چالش معیشتی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به حادثه نطنز؛ گفت: عملیات خرابکارانه و ماجراجویانه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی در سایت هسته‌ای نطنز را محکوم می‌کنیم. بی‌تردید این نوع عملیات به جهت تضعیف قدرت هسته‌ای ایران و فشار بر ایران در امتیاز دهی در مذاکرات است، تنها راه مقابله با این جرثومه های جنایت، مقاومت، اقتدار و ایستادگی در برابر زیاده خواهی آنان و اجرای تمام تعهدات توسط آن بدعهدان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: ارتش جهادگر جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و امنیت و سد محکمی در تمامی عرصه های دفاعی در مقابل تهاجم بیگانگان است.

امام جمعه بوشهر مردم را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا سفارش کرد و با تقدیر از زحمات و تلاش‌های کادر درمان، افزود: درخواست می‌کنم در این باره تلاشی جهادی داشته باشند و بیمارستان‌های استان نیز با تمام ظرفیت ممکن خود، در خدمت درمان بیماران کرونا قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha