جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه مراغه

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی در جمع خبرنگاران به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: ایران به تعهدات خود پایبند بوده و رفع تمامی تحریم‌ها موضع قطعی ما است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: ایران به تعهدات خود پایبند بوده و رفع تمامی تحریم‌ها موضع قطعی ما است. 

وی با تاکید بر اینکه باید هرچه زودتر مذاکرات وین به نتیجه برسد، ادامه داد: نباید مذاکره‌ طولانی و فرسایشی باشد و در کنار آن نیز باید تمامی تحریم‌ها برداشته شود. 

عضو مجلس خبرگان رهبری سپس افزود: برجام نباید بهانه‌ای برای تحریم‌های دوباره و بازگشت تحریم‌های دوران ریاست جمهوری ترامپ باشد. 

وی به حادثه سایت نطنز اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با خرابکاری‌هایی چون حادثه سایت نطنز عقب‌نشینی نمی‌کند و ما روی مواضع خود مقاومت خواهیم کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با بیان اینکه ما با اقتدار در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی می‌کنیم، افزود: دشمنان به خیال خود تصور می‌کنند که می‌توانند با این خرابکاری‌ها، کشورمان را از دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای محروم کنند. 

امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه ایران غنی‌سازی ۶۰ درصدی را آغاز کرده است، ادامه داد: ایران به دشمنان اعلام کرد که با اقدامات این چنینی و خرابکاری‌ها نه تنها از اهداف خود عقب‌نشینی نمی‌کند، بلکه سرعت دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را افزایش می‌دهد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha