جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین  سید ضیاء الدین آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، موفقیت دانشمندان جوان هسته ای کشور در دستیابی به اورانیوم با غنای ۶۰ درصد تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی موفقیت دانشمندان جوان هسته ای کشور در دستیابی به محصول اورانیوم با غنای ۶۰ درصد  تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

ای اهل ایمان، شما اگر خدا را یاری کنید، خدا هم شما را یاری می نماید و گام‌هایتان را استوار و ثابت قدم می‌دارد «سوره محمد آیه۷»

روز ۲۷ فروردین سال ۱۴۰۰ در تاریخ ملت ایران، یک روز به یادماندنی است، روزی که دانشمندان جوان هسته ای کشور توانستند با همت و تلاش شبانه روزی و با مدیریت جهادی و انقلابی به محصول اورانیوم با غنای ۶۰ درصد دست یابند.

این جانب این موفقیت بزرگ را  که موجب سربلندی و سرافرازی فرد فرد ایرانیان است  به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، و ملت شریف ایران، تبریک می گویم و دست توانای نخبگان و فرهیختگان و دانشمندان هسته ای را  که به جای امید به وعده های پوچ دشمنان در برجام، به خدا امید بسته اند، می بوسم.

سلام و درود خداوند و صالحان و مخلصان بر روان پاک و مطهر شهدای هسته ای ایران،  شهیدان مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، مسعود علیمحمدی، داریوش رضایی‌نژاد و دانشمند ممتاز و برجسته ی هسته ای و دفاعی کشور دکتر محسن فخری زاده

و سلام و درود خداوند بر سربازان گمنام هسته ای که با تبعیت از تدابیر مقام معظم رهبری و باور به این که ما می توانیم، ملت ایران را سرافراز و روسفید نمودند.

سلام و درود خداوند بر آنان  باد

سَلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ

سلام بر شما به خاطر استقامت و صبرتان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha