شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 953849
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
ابوحمزه

دبیر ستاد برگزاری دعای ابوحمزه اصفهان از برگزاری و پخش دعا ابوحمزه امسال به دلیل شیوع کرونا، به صورت تصویری از شبکه سیمای استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری» حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی، محمد عدالت نژاد، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمزمه معنوی و نیایش دعای ابوحمزه که از یادگار های معنوی روحانی خدمتگزار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج مهدی مظاهری بوده، بیش از چند دهه است که در سحرهای ماه مبارک رمضان با استقبال علاقمندان برگزار می‌گردد.

دبیر ستاد برگزاری دعای ابوحمزه اصفهان ادامه داد: امسال نیز با عنایت به پیام مقام معظم رهبری که فرمودند «زمزمـه‌ی معـنویِ دعـا و نـیایش آن مـرحـوم در شبـهای جمـعه و سـحرهای مـاه مبـارک رمـضـان طـی سـالهـای طـولانـی در شمـار یادگـارهـای معـنوی شهـر عـزیـز اصـفهـان اسـت و امیـد اسـت همـواره بـرقـرار باشـد» با همکاری صدا ‌و سیمای مرکز اصفهان برگزار می شود.

وی در ادامه  نسبت به برقراری این دعا در شهر اصفهان گفت :این مراسم مطابق با سنوات گذشته با این تفاوت که با توجه به ممنوعیت های ستاد ملی کرونا بدون حضور جمعیت در حیات مسجد جامع  اصفهان برگزار و صرفا با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت (علهیم السلام) در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳:۴۵ الی ۲:۱۵ بامداد بصورت زنده از شبکه اصفهان پخش می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha