شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری رزمایش های کمک های مومنانه در روزهای شیوع ویروس کرونا درخشش و فعالیت های چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در دیدار کارکنان و فرماندهان لشکر ۸۴ پیاده لرستان، در دفتر امام جمعه خرم آباد، با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش با حضور به موقع در تمام برهه های تاریخی انقلاب اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است . 

وی با اشاره به دور اندیشی امام راحل در مخالفت با انحلال ارتش، افزود:  بدنه اصلی ارتش در رژیم گذشته را جوانان مسلمان و تربیت یافته خانواده های متدین تشکیل می دادند و لذا رهمنودها و ندای امام راحل بر فطرت پاک آنها نشست و به صف مردم پیوستند. 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند، باصلابت و مردمی است، خاطر نشان کرد: ارتشیان در دوران دفاع مقدس رشادت های خود  را به نمایش گذاشته و اوج ایثار و فداکاری را به همگان نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: ارتشیان در دوران شیوع ویروس کرونا نیز با برگزاری رزمایش کمک های مومنانه و  مواسات و همدلی و همچنین بکارگیری امکانات درمانی، به کمک مردم و کادر درمان آمدند و جلوه هایی از ایثار و فداکاری را رقم زدند . 

امیر سرتیپ خوشکنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان هم در این دیدار به تحول عظیم اعتقادی، مکتبی و مذهبی که امام راحل در ارتش به وجود آوردند، اشاره کرد و گفت: ارتشیان بر عهد و پیمانی که با امام (ره) و مقام معظم رهبری بسته اند، ثابت قدم و استوار مانده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha