جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری گفت: مردم ما انتظار دارند هر چه سریع‌تر فکری به حال اوضاع بد اقتصادی، گران شدن هرروزه اجناس و همچنین کمبود بعضی از اقلام اساسی مانند روغن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در نشست با جمعی از مسئولان، با اشاره به مشکل کمبود روغن و مرغ در بازار اظهارداشت: یکی از مشکلاتی که گریبان‌گیر مردم شده، مشکل کمبود روغن و مرغ در بازار بوده که لازم است دولت هرچه سریع‌تر برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

آیت‌الله موسوی جزایر،ی اهمال در تولید دانه‌های روغنی را ضعف بزرگی خواند و گفت: مسئله کمبود روغن به خاطر کمبود دانه‌های روغنی است که اکثر این مواد اولیه وارداتی هستند و با ایجاد کوچک‌ترین خلل در واردات شاهد کمبود روغن در بازار هستیم.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، مدیریت و کنترل بازار را وظیفه اصلی دولت عنوان کرد و گفت: دولت محترم موظف است مسئله کنترل بازار را به‌خوبی مدیریت و در تولید و توزیع اقلام اولیه زندگی مردم، سرعت بخشد.

آیت‌الله موسوی جزایری در پایان خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: مردم ما انتظار دارند هر چه سریع‌تر فکری به حال اوضاع بد اقتصادی، گران شدن هرروزه اجناس و همچنین کمبود بعضی از اقلام اساسی مانند مرغ و روغن صورت گیرد و من از نمایندگان مجلس تقاضا دارم هرچه زودتر فکری اساسی برای حل این مشکلات کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha