جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه اعضای شورا قرآنی حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: وجود تعدادی از حافظان کل قرآن در حوزه علمیه کرمانشاه، سرمایه ارزشمندی برای همفکری و تدوین سند برنامه های قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در جلسه شورای قرآنی حوزه علمیه استان کرمانشاه، بیان کرد: مباحث مربوط به سند برنامه های قرآنی باید به صورت جدی و با بیان راهکارها مطرح شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: در سند معمولا یک قله ای در نظر گرفته می شود و برای رسیدن به آن هدف مطلوب برنامه ریزی و اقداماتی طراحی و انجام می شود.

حجت الاسلام صادق ایرانی اظهار کرد: وجود تعداد از حافظان کل قرآن در حوزه علمیه کرمانشاه، سرمایه ارزشمندی برای همفکری و تدوین سند برنامه های قرآنی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: گرچه در خصوص برنامه های قرآنی در سطح مدارس علمیه استان فعالیتهای خوبی صورت گرفته، ولی کافی نبوده و نیاز به همت جهادی در این عرصه است.

وی در پایان گفت: آنچه می تواند تمام چشم اندازها در سند قرآنی را محقق کند، پای کار آمدن مدیران خدوم با داشتن روحیه جهادی برای راه اندازی نهضت قرآنی را می طلبد است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha