جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 954052
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کمک های مؤمنانه

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: همزمان با اجرای طرح مذکور، ۱۵۰ بسته غذایی از محل موقوفات مرتبط در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام دادخدا خدایی، صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا انتهای ماه مبارک در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند برگزار می شود.

وی با اشاره به این‌که طرح ضیافت الهی در دو بقاع متبرکه سید زهرا(س) روستای نوزاد و امام زادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار می شود، تاظهار کرد: در ۱۰ روز نخست این طرح، با توجه به محدودیت های کرونایی، برنامه شاخصی در بقاع برگزار نمی شود.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: پس از پایان طرح محدودیت های کرونایی اگر وضعیت شهرستان بیرجند به وضعیت زرد تغییر یابد، در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) جشن محوری در امامزادگان باقریه (ع) برگزار خواهد شد. همچنین پس از محدودیت های کرونایی در امامزاده سید زهرا(س) نیز در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشن میلاد برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: مراسم شب های قدر نیز به صورت محوری در فضای باز امام زادگان باقریه (ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سه شب قدر با حضور قاری استانی و کشوری خبر داد و افزود: در حال حاضر در محل امامزادگان باقریه(ع) ۳۰ جلسه تفسیر با حضور نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری از طریق صدا و سیما پخش می شود.

حجت الاسلام خدایی عنوان کرد: جلسه محفل "انس با قرآن کریم" با حضور استاد احمدی وفا و ۱۰ قطعه تلاوت کوتاه در محل امامزادگان باقریه (ع) ضبط و از طریق صدا و سیما پخش خواهد شد.

وی در ادامه از توزیع ۱۵۰ بسته غذایی در طرح ضیافت الهی به نام‌ "ضیافت همدلی" خبر داد و گفت: این ۱۵۰ بسته از محل منابع موقوفات مرتبط خریداری و از طریق مرکز افق آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند با اشاره به بحث اعزام مبلغ نیز اذعان داشت: یک مبلّغ اعزامی در امور زندان ها و یک مبلّغ در امامزادگان باقریه(ع) مشغول به کار خواهد شد.

انتهای پیام/۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha