پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله اعرافی پیام تسلیت

حوزه/ آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با صدور پیامی عروج شهادت گونه سردار حجازی جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت .

به گزارش خبرگزاری حوزه،آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با صدور پیامی عروج شهادت گونه سردار حجازی جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
 عروج شهادت گونه مجاهد خستگی ناپذیر، سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی (طاب ثراه)  پس از چهاردهه  خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در راه دفاع از مرزهای ایران اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.
 فرماندهی نیروی مقاومت بسیج،  جانشینی فرماندهی کل سپاه پاسداران و جانشینی فرماندهی نیروی قدس سپاه از برگ های درخشان حیات پربرکت و سرشار از ایثار و فداکاری آن فرمانده پارسا و مجاهد نستوه است که درخاطره ملت رشید ایران به یادگار خواهد ماند.
 حوزه های علمیه؛ فقدان جبران ناپذیر آن پاسدار ایثارگر  را به فرماندهی معظم کل قوا ،خانواده مکرم ایشان،  همسنگران ایشان در سپاه پاسداران و مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رضوان الهی و حشر با اولیای الهی و اجداد طاهرینش و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی خواستار است.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه
پنجم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲
۲۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha