جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم محمد بیگی قزوین

 حوزه / نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مهمترین راه پیشگیری از بیماری کرونا است، لذا مردم باید رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدّی تر از همیشه مدنظر داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم دکتر فاطمه محمد بیگی، صبح امروز در دیدار با مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین، ضمن اظهار تاسف از شیوع مجدد کرونا، گفت: بهترین راهکار موجود رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت و استفاده از ماسک است که در این راستا همکاری و همراهی مردم مهمترین عامل در کنترل این ویروس منحوس می باشد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مهمترین راه پیشگیری از بیماری کرونا است، لذا مردم باید رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی تر از همیشه مدنظر داشته باشند.

نمانیده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  با هدف پیشگیری از گسترش کرونا به همشهریان توصیه می شود از برگزاری هرگونه مهمانی، مسافرت و تردد غیر ضروری پرهیز و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی همچنین ضمن تقدیر از فعالیتهای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین بیان کرد: با توجه به عدم برگزاری پیاده روی اربعین حسینی، اشتیاق زیارت در بین ملت ایران دوچندان گردید.

رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مهمترین راه پیشگیری از کرونا است

وی اظهار کرد:   آمادگی خود را برای همکاری لازم در اجرای برنامه های سال ۱۴۰۰ ستاد بازسازی عتبات عالیات در زمینه جذب کمک های مردمی و همچنین مسئله پزشکی و درمانی در ایام سال بویژه پیاده روی اربعین حسینی با بکارگیری گروه های جهادی و توان نمایندگان مجلس اعلام می داریم.

سپس مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قزوین به گزارشی از عملکرد ستاد در سال گذشته و همچنین اهداف ستاد در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha