جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست خبری معاونت هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه

حوزه/ حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی گفت: ما منطق من حرف بزنم و دیگران گوش دهند را گذرانده ایم و وارد منطق شهروندی شده ایم؛ لذا با این هویت برنامه های فضای مجازی را در دفتر تبلیغات اسلامی چیده ایم که مدل «شهر مجازی» است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، گفت: بیش از دو سال است که مسئله فضای مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وارد عرصه جدیدی شده است؛ پیشران این مسئله فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین این دفتر بود.

وی افزود: بخشی از برنامه های این دفتر در عرصه فضای مجازی در مورد آسیب شناسی فعالان این عرصه است.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی فضای مجازی و تأثیرگذاری جدی آن بر جوامع دفتر تبلیغات اسلامی به این نتیجه رسید که باید معاونتی مجزا با همین عنوان در داخل آن تشکیل گردد.

وی گفت: ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا نقصی را که در نوع عملکرد مجموعه های مرتبط با فضای مجازی است برطرف کنیم؛ آن نقص این است که افراد و مجموعه های فعال در فضای مجازی یا آشنا به منطق این فضا نیستند و یا مطابق با آن عمل نکرده اند.

حجت الاسلام شیخ الاسلامی تصریح کرد: ما منطق من حرف بزنم و دیگران گوش دهند را گذرانده ایم و وارد منطق شهروندی شده ایم؛ لذا با این هویت برنامه های فضای مجازی را در دفتر تبلیغات اسلامی چیده ایم که مدل «شهر مجازی» است.

وی افزود: از سوی دیگر تلاش نموده ایم تا حمایت های دفتر را که جنس اصلی آن ها مالی بوده است به بیش از ۱۵ نوع حمایت مختلف مانند دامنه، تسهیلات و آموزش تبدیل کنیم تا هدفمندتر برنامه های فضای مجازی را پیش ببریم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار کرد: در ماه رمضان امسال در تلاش هستیم که حمایت های دفتر را جهت مند کنیم؛ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می بایست جهت دهی و هدایت را انجام دهد.

وی گفت: ما از همه مبلغان حمایت می کنیم؛ اما گزینش گری با رویکرد اجتماعی را که مسئله بسیار مهمی در عرصه سبک زندگی است مدنظر قرار داده ایم و از مبلغان خواسته ایم در این عرصه ورود پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد حسین خلیلی IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    0 0
    سلام و عرض ادب و احترام حضور معاونت و مدیر معظم فضای مجازی دفتر تبلیغات اینجانب با تاسیس سایت فرهنگی و تولید محتوای علمی و فعالیت در فضای مجازی نیازمند بذل عنایت و الطاف شما هستم. با عرض سپاس فراوان
  • محمد حسین خلیلی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    0 0
    سلام و عرض ادب و احترام حضور معاونت و مدیر معظم فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اینجانب با تاسیس سایت فرهنگی و تولید محتوای علمی در فضای مجازی نیازمند بذل عنایت و الطاف شما هستم. شماره تماس محفوظ با عرض سپاس فراوان